به گزارش گروه حوادث رکنا ، سرهنگ "کاووس محمدی" در تشریح این خبر گفت: شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان آباده از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره قتل قرار گرفتند و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "محمدی" تصریح کرد: ماموران انتظامی با حضور در صحنه جرم با 2 جسد مواجه شدند که یکی از اجساد مربوط به زنی 82 ساله بوده که با ضربه دسته بیل و کلنگ به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی 47 ساله است که با خوردن قرص فوت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های بیشتر مشخص شد مرد میانسال که بنا به گفته اهالی محل و اقوام، دچار بیماری اعصاب و روان و تحت نظر پرشک بوده است با ضربات بیل و کلنگ مادر خود را به قتل رسانده و سپس با خوردن قرص به زندگی خود پایان داده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: وجود خشونت در محیط خانواده می تواند ناشی از فقر آموزش و نداشتن مهارت‌های ارتباطی و گاها بیماری روحی و روانی باشد؛ لذا آموزش مهارت‌های زندگی برای والدین از مهمترین نیازمندی‌های یک خانواده برای داشتن محیطی امن و پویا می باشد؛ بنابراین مشاوره گرفتن از روانپزشک و روانشناس می تواند فرد را در حل مشکلات و مسائل زندگی کمک کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟