به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی فسا گفت: پلیس در تعقیب عاملان تیراندازی در دهدسته خودرو حامل افراد مسلح را متوقف کرد.

 سرهنگ فرج رستمی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند، در یکی از محلات شهرفسا به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بدون پلاک و شیشه دودی با ۳ سرنشین مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت خروجی شهر متواری و سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

او افزود: پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، هنگام تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو در ورودی یکی از روستا‌ها متوقف شد.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله ۲ نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کرده و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می‌کرد که به علت تیراندازی مستقیم او و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، در تیراندازی متقابل نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

او اظهار کرد: ۲ قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات و ۳ قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب و دستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی با بیان این که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده، فرد مجروح در بیمارستان فوت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟