مرگ جنجالی خانم معلم فداکار / او کلیه اش را به شوهرش اهدا کرد / مردم دنیا از خود گذشتگی این زن تونسی را ستودند + عکس

به گزارش رکنا،  فوت این خانم که مدرس یکی از دبیرستان هاست و داستان این عکس موجب شهرت آن شد .

بسیاری از شهروندان مغرب نسبت به سرنوشت این خانم که روز پنج شنبه در پی عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تونس فوت کرده بود، ابراز تاسف کردند.

وی داوطلبانه برای اهدای یکی از کلیه های خود به همسرش که جانش در خطر بود تحت عمل قرار گرفت و جان سپرد.

ایناس معیوفی از معتمدیه خیدره استان القصرین تونس پس از اهدای کلیه خود به همسر مریضش که دچار نارسایی کلیوی بود، از دنیا رفت .

"سامی الرقیق " رئیس بیمارستان گفت :عملیات موفقیت آمیز بود و کلیه خانم در بهترین شرایط در بیمارستان سهلول استان سوسه به همسرش پیوند زده شد .

فوت این خانم که دارای یک فرزند نیزبود و ازجان گذشتگی وی برای نجات زندگی همسرش موجب شد تا کاربران با اندوه و غم ، فداکاری و انسانیت وی را ستایش کنند.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، اقدام و فداکاری این زن و به خطر انداختن زندگی اش برای همسر و خانواده اش را ستودند.

یکی ازکاربران توییتر نوشت : ایناس المعیوفی مدرس القصرین عالی ترین مراتب عشق و وفاداری را به تصویر کشید وقتی که برای اهدای یکی از دو کلیه خود به همسرش پیشقدم شد.

کاربر دیگری نیز گفت : ایناس امروز زندگی را ترک کرد و فرزند و همسر سالمی بر جای بگذارد، خداوند تو را رحمت کند ای زن باشکوه و بهشت جایگاه همیشگی تو باشد .

یکی دیگر از کاربران گفت : داستان کوچکی از تونس اما سرشار از محبت و جانفشانی و وفاداری که ایناس با اهدای کلیه خود به شریک زندگیش که مبتلا به نارسایی کلیوی شدید بود ،ترسیم کرد.

یکی دیگر از کاربران گفت : این خانم با فدا کردن زندگی خود به شریک زندگی اش زندگی دوباره داد، هم اکنون نیز نزد خداوند متعال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟