به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان از کشف یک فقره زمین‌خواری در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ محمود علی فر روز دوشنبه  اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق به کشف یک فقره زمین خواری شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی گنبدکاووس مشخص شد متهم ۳۴ هزار و ۷۹۰ مترمربع از اراضی ملی و طبیعی به ارزش چهار میلیارد ریال را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هر گونه جرمی شد اما پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیس به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف کرد.

سرهنگ علی فر همچنین با اشاره به کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه در گنبدکاووس گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر صنعتی توسط دو سوداگر مرگ در این شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع و شناسایی مکان مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی هر دو متهم را در مخفیگاه‌شان دستگیر و در بازرسی از محل یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و ۵۱۷ گرم تریاک کشف و متهمان را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟