بازداشت سوار کار المپیکی به خاطر شلیک گلوله به زن 38 ساله + عکس

مایکل باریسون، عضو تیم درساژ ایالات متحده در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن، به اتهام تلاش برای قتل با استفاده از سلاح گرم در مرکز آموزشی خود در نیوجرسی بازداشت شد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، گفته شده است "باریسون" دو بار به قفسه سینه زنی به نام "لورن کانارک" شلیک کرده است.

پلیس گفت در حالی که زن یاد شده از زخم‌های متعدد ناشی از شلیک گلوله رنج می‌برد، این ورزشکار ۵۴ ساله به دو فقره اقدام به قتل متهم شده است.

باریسون، مربی تیم مسابقات سه روزه آمریکا در لندن ۲۰۱۲، همچنین با دو فقره اتهام به همراه داشتن اسلحه برای هدف غیرقانونی روبرو است.

مطابق شکایتی که در دادگاه واشنگتن ارائه شده است، "کانارک" که دو سال با باریسون تمرین کرده و با نامزدش به طور نیمه وقت در ملک او زندگی می‌کرد، گفت "وقتی با پلیس تماس گرفته مایکل باریسون به او شلیک کرده است."

کانارک چند روز قبل از وقوع این حادثه، یک سری پیام‌های رمزی در فیس بوک ارسال کرده و گفته بود احساس تهدید می‌کند و نگران امنیت خود است.

این زن ۳۸ ساله به اسم باریسون اشاره نکرده بود. باریسون، که پس از دستگیری هنوز دادگاهی نشده، سال ۲۰۰۹ به عنوان برترین سوارکار بین المللی شناخته شد.

او در ۱۸ کیلومتری مقر تیم سوارکاری ایالات متحده در گلادستون، اسب‌های درساژ و مسابقه را آموزش می‌دهد.

یکی از شاگردان او "آلیسون بروک" بود که در مسابقات درساژ بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو صاحب مدال برنز شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟