عکس جنازه مرد تهرانی در دره  کوهسار / صبح امروز رخ داد+ عکس و فیلم
حجم ویدیو: 10.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41

به گزارش گروه حوادث رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به رکنا گفت: ساعت 8:08 صبح امروز حادثه سقوط خودرو به عمق دره ارتفاعات منطقه کوهسار به سازمان آتش نشانی تهران مخابره شد که خیلی زود 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در آدرس اعلام شده بین چشمه اول و دوم مشاهده کردند خودروی پرایدی به عمق 50 متری سقوط کرده است که آتش نشانان به سمت محل حادثه رفتند که در عمق 25 متری با پیکر بی جان جوان 34 ساله ای که روی شیب دره افتاده بود روبرو شدند که بررسی های تیم اورژانس در محل خبر از فوت مرد جوان دادند.

سقوط در کوهسار

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: بررسی ها در محل نشان از آن داشت که چند ساعت از وقوع این حادثه گذشته است و احتمال می رود مرد جوان از خودرو به بیرون پرتا ب شده است که جسد پسر جوان در اختیار تیم پزشکی و عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال می رفت افراد دیگری در این حادثه از خودرو به بیرون پرت شده است، آتش نشانان عملیات جستجو را آغاز کردند که خوشبختانه هیچ شخص دیگری پیدا نشد و خودرو با جرثقیل به بیرون از دره منتقل شد.

بنا بر این گزارش، بررسی علت این حادثه در دستور کار ماموران پلیس راهور قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟