به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری یک سارق موتورسیکلت و کشف اموال سرقتی و موادمخدر از او خبر داد.

سرهنگ سیدامین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: ظهر روز گذشته طی تماس های شهروندان محله مشیریه با سامانه 110 پلیسی مشخص شد فردی در یکی از بوستان های این محل در حال خرید و فروش موادمخدر هست.

وی ادامه داد: سریعا نسبت به اعزام نیروهای عملیات کلانتری به محل اعلامی اقدام شد و در سریع ترین زمان ممکن تمامی راه های ورود و خروج پارک توسط پلیس تحت کنترل درآمد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مرد جوانی که سوار بر موتورسیکلت خود در حال فروش موادمخدر بود شناسایی شد و متهم که با دیدن نیروهای پلیس، سوار بر موتورسیکلت خود قصد فرار از محل را داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه با دلالت متهم به کلانتری مشخص شد موتورسیکلت مورد استفاده متهم سرقتی است اما او این موضوع را منکر شد و بیان داشت موتورسیکلت را خریداری کرده است.

سرهنگ موسوی پور در ادامه تصریح کرد: با استفاده از سامانه جامع پلیسی، مالک موتورسیکلت شناسایی و با او تماس برقرار که مشخص شد موتورسیکلت را متهم از مالباخته در محدوده خیابان نامجو به سرقت برده و تاثیر این اتفاق بر شاکی طوری بوده است که نصف صورت و بدن او طی یک سکته فلج می شود.

بنابراین گزارش، تصاویر دوربین مداربسته حین سرقت نیز به دست آمد که موید موضوع سرقت از سوی متهم است و در ادامه پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع محترم قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟