وحشت دختر و پسرها از دیدن موجودی ترسناک در پارتی مختلط در شب +عکس

به گزارش رکنا، بیشتر ما عادت داریم که شاهد حضور سوسک، عنکبوت، مارمولک، مورچه یا برخی حشرات در فصل‌هایی از سال در خانه خود باشیم، اگرچه حتی حضور این نوع جانوران نیز غیرقابل تحمل است، اما اگر قرار باشد بین این‌ها و یک خرس وحشی یکی را انتخاب کنید، احتمالا گزینه انتخابی شما خرس نیست.

یک خانواده کالیفرنیایی که تعطیلات خود را در دریاچه تاهومی گذرانند میزبان ورود یک خرس کنجکاو شدند که تصمیم گرفته بود سری به این خانه زده و در جشن و شادی آنان شریک شود.

ماجرا از صبحی شروع شد که اعضای خوانواده با ورود به آشپزخانه متوجه شدند همه جا به هم ریخته و خوراکی‌های یخچال روی زمین افتاده است. آماندا هابرون ۳۲ ساله با همسر و دو فرزندش در خانه عمه خود در دریاچه تاهو، کالیفرنیا اقامت داشت و به عنوان فردی که این حادثه را تجربه کرده می‌گوید؛ اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که شب گذشته یک خرس وارد خانه ما شده است. درواقع ما تا پاسی از شب مهمان داشتیم و پس از آن نیز هیچ صدایی نشنیدیم؛ بنابراین حدس زدیم دزد وارد خانه شده و دوربین‌های امنیتی را بررسی کردیم.

بعد از بررسی فیلم‌هایی از دوربین امنیتی خانه، آن‌ها به زودی فهمیدند که مقصر واقعی این ماجرا یک خرس است. خرسی که بدون ایجاد هیچ نوع سر و صدایی وارد خانه شده و از خود پذیرایی کرده است. این خرس ابتدا یخچال را باز کرده و برای خود بستنی برداشته، سپس به فریزر حمله کرده و سبزیجات یخ زده را امتحان کرده و در نهایت نیز با آبمیوه از خود پذیرایی کرده است و جالب است با وجود این کارها، کوچکترین صدایی ایجاد نکرده و در نتیجه هیچکس متوجه ورود و خروج خرس نشده است.

آماندا در این خصوص می‌گوید: "ما دو بچه خود را در طبقه بالا خوابانده بودیم و آن‌ها پنج و چهار ساله هستند؛ بنابراین واقعا خوش شانس بودیم که خرس به بچه‌ها آسیب نزده است. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 خرس کالیفرنیایی خود را به پارتی شبانه دعوت کرد

 

کدخبر: 494752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟