ماجرای دردناک گربه سوزنی ! + عکس

نگهداری و مراقبت از حیواناتی همانند گربه ها و سگ ها می تواند یکی از بهترین تجربه هایی باشد که می توانیم آنرا تجربه کنیم که بیشتر به افراد مسن و همچنین تنها پیشنهاد می شود چرا که این حیوانات می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و به مرور همانند یک تفریح خوشایند برای ما خواهند بود.

با این حال این حیوانات می توانند در طی مدت زمان کوتاهی با انسان ها ارتباط برقرار کنند و بعد از ایجاد دوستی میان آنها، حتی جان خود را نیز برای نجات خانواده ای که در آن زندگی می کنند به خطر می اندازند. به همین دلیل می توان به صراحت گفت که این رابطه کاملا دو طرفه می باشد.

اما اخیرا گربه 5 ساله سیاه رنگی به نام " منیک " به مدت 2 روز گمشده بود و صاحبان آن برای یافتن او نهایت تلاش خود را بکار گرفتند که نهایتا این گربه سیاه رنگ در روز 22 ژوئن سال جاری در حیاط همسایه آنها کشف شد که قادر به راه رفتن و یا حتی ایستادن بر روی پاهایش نبود و مالک او بر این باور بود که تصادف شدیدی رخ داده است.

به همین دلیل به یک بیمارستان منتقل شد و متاسفانه نتایج سی تی اسکن، کمی هولناک و شوکه کننده بود! پزشکان در بدن او 31 سوزن کشف کردند و محققان بر این باور هستند که این سوزن ها توسط یک دستگاه به بدن او فرو رفته اند و قسمت بالای سوزن ها بصورت کامل بریده شده بودند.

با این وجود محققان بر این باور هستند که این امر توسط یک نفر انجام نشده است چرا که منیک می توانست فورا دست به فرار بگذارد و به همین دلیل بر این باور هستند که این اتفاق توسط چند نفر انجام شده است. به همین دلیل مالک او گفت باید افرادی که این کار را با منیک کرده اند فورا پیدا شوند.

سوزن هایی که با بی رحمی تمام وارد بدن منیک شده اند، هنوز منبعی اعلام نکرده است که توسط تیم پزشکی خارج شده اند یا خیر؟ و همچنین پلیس و خانواده منیک در حال جستجوی عوامل این اتفاق هستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس گربه سوزنی (1)

کدخبر: 494621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟