شهادت تلخ یک سپاهی در زنجان + عکس

به گزارش رکنا، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از شهادت یکی از رزمندگان سپاه زنجان در رزمایش سپاه انصارالمهدی (عج) در منطقه دادلو خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی امروز  در زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان زنجانی همواره در همه عملیات‌ها خط شکن بودند و نقش بر جسته‌ای در عملیات‌های جنوب و غرب داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش فعال رزمندگان زنجانی در مقابله با ضد انقلاب و همچنین حضور در سوریه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) گفت: در این عملیات‌ها نیز جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) حضور داشتند.

وی در ادامه از شهادت یکی از رزمندگان زنجانی که از فعالان هیأت ثارالله بود نیز خبر داد و گفت: شهید محسن محمدی از جوانان فعال و هیأتی زنجان در همه جبهه‌ها جنگ نرم و دفاعی فعال بود و در گلستان و لرستان که زنجان فعالیت داشت شهید محمدی فعالیت میکرد.

سردار کرمی با بیان اینکه محسن محمدی از فعالان هیأتی بود که همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بود، افزود: رزمندگان تیپ انصارالمهدی هر سال رزمایش دارند که برای ارتقای توان نیروهاست و رزمایش از دیروز در منطقه بین زنجان و میانه «جاجرود» آغاز شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دیروز و در حین برگزاری همین رزمایش محسن محمدی از رزمندگان زنجانی به فیض شهادت نائل شد.

شایان ذکر است، محسن محمدی متولد سال 1370 است که از 6 سال قبل در تیپ انصارالمهدی (عج) فعالیت می‌کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟