مرد سرشناس سعودی در فلسطین اشغالی دنبال دختران اسرائیلی بود! / همه به رویش تف انداختند!

در حالی که نظام عربستان بدون هیچ شرم و حیایی برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر در عرصه سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای اقدام می‌کند، وبلاگ نویس سعودی که اخیرا به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، درمعرض توهین و تمسخر قرار گرفت؛ اما این بار نه از سوی فلسطینی‌ها بلکه از جانب یک فعال اسرائیلی!
«نعمه شوستر» فعال رسانه‌ای اسرائیلی در یک ویدئویی «محمد سعود» وبلاگ نویس عربستانی و سفرش به فلسطین اشغالی را به سخره گرفت؛ شوستر در این ویدئو می‌گوید که سعود نه فقط برای عادی سازی روابط بلکه به دنبال دختران اسرائیلی آمده بود.
این فعال اسرائیلی که پیش از این برای ازدواج با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به خاطر قد بلندش اظهار تمایل کرده بود؛ اظهارات اخیر خود را در برنامه همایش فرهنگی که از شبکه اسرائیلی "i۲۴" پخش می‌شود، مطرح کرد تا پیامی اهانت بار و تمسخر آمیز به وبلاگ نویس عربستانی که جوانان و کودکان فلسطینی با تف و لعنت سعی کردند او را از قدس بیرون کنند، ارسال کند.
شوستر گفت: این وبلاگ نویس نه برای قدس و الاقصی که به خاطر دختران اسرائیلی [رژیم اشغالگر صهیونیست]آمده است؛ زیرا به محض پیاده شدن از هواپیما، نرم‌افزار دوست‌یابی اسرائیلی را فعال کرده و عکس خود را در پروفایلش گذاشت و خود را به عنوان یک سعودی که به اسرائیل سفر کرده، معرفی کرد.
وی افزود: در این سفر هیچ دختر اسرائیلی او را نپسندید؛ و همانطور که همه می‌دانند در این نرم‌افزار او با هیچ دختری نمی‌تواند صحبت کند مگر آنکه دختر‌ها عکس او را بپسندند و هیچ دختری او را نپسندید.
شبکه اسرائیلی "i۲۴" برای این قسمت از برنامه خود این عنوان را انتخاب کرده است: 'به رغم همدلی اش با اسرائیل، محمد سعود دختران اسرائیلی را جذب نکرد".
افکار عمومی جهان عرب از سعودی‌ها شگفت زده هستند؛ چرا سعودی‌ها تن به این ذلت و خواری می‌دهند؟ درحالی که می‌بینند آل سعود برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر به گدایی افتاده اند و سیاست جدیدی که محمد بن سلمان در پیش گرفته است به جایگاه عربستان بسیار لطمه وارد کرده است تا آنجا که اسرائیلی‌ها به خود اجازه می‌دهند آشکارا به عربستان توهین کنند.
یادآور می‌شود، محمد سعود که اخیرا به همراه یک هیات رسانه‌ای عربی متشکل از ۶ نفر وارد عربستان شد، جوانان و کودکان فلسطینی از او با سنگ و لعنت پارکنی پذیرایی کردند! و او را به بدترین حالت از مسجد الاقصی بیرون انداختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟