حجم ویدیو: 2.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

بدون تردید فروشگاه‌ها و مراکز خرید شلوغ اماکن پرخطری به شمار می‌روند که والدین در هنگام حضور در این مکان‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان کم سن و سال خود باشند. بدیهی است کوچکترین غفلت و سهل‌انگاری از کودکان در این اماکن می‌تواند منجر به وقوع حوادث ناگوار و حتی جبران ناپذیر شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مراکز خرید استرالیا رخ داد.

در این حادثه که در مرکز خرید وست فیلد لکس واقع در شمال شهر «بریزبن» رخ داد یک دختر ۷ ساله توسط یک مرد ۲۷ ساله ربوده شد. ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته فروشگاه تهیه شده است لحظه ربوده شدن این دختر را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد جوان با اغفال این دختر و کشاندن او به دنبال خود به آرامی او را از فروشگاه بیرون می‌برد. در این ویدئو این دو در حالی که از مقابل ده‌ها مشتری عبور می‌کنند و از فروشگاه خارج می‌شوند دیده می‌شوند.

پس از این حادثه این مرد که پدر دو کودک است به اتهام اذیت و آزار این کودک دستگیر شد. جلسه نخست دادگاه این مرد جوان روز چهارشنبه در دادگاهی در شهر بریزبن برگزار شد. او با اتهاماتی مانند ربودن یک کودک با هدف غیراخلاقی و عمل غیراخلاقی با یک کودک زیر ۱۲ سال روبرو است.

گفتنی است؛ این مرد تا برگزاری دادگاه محاکمه در ماه اکتبر باید در بازداشتگاه بماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟