حجم ویدیو: 4.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

یک بیماری عجیب موجب تغییر شکل سر یک مرد میانسال فیلیپینی شده است. «رومولو پیلاپیل» ۵۶ ساله که پدر سه فرزند است بر اثر ابتلا به این بیماری بینایی خود را نیز از دست داده است. این بیماری موجب تورم شدید سر و لب و همچنین ایجاد خارش در ناحیه چشم رومولو شده است. بنا به گفته این مرد بیماری او که دارای علائمی شبیه به سرماخوردگی است از سه سال پیش آغاز شد.

او پس از شروع علائم به یک پزشک محلی در شهر «اورموک» مراجعه کرد، اما با وجود تجویز دارو شرایط او وخیم‌تر شد. آخرین مراجعه رومولو به پزشک سال ۲۰۱۸ بود که تلاش پزشکان برای درمان بیماری او بی‌نتیجه ماند. پزشکان محلی به رومولو توصیه کردند برای درمان بیماری خود به یک بیمارستان در مانیل، پایتخت فیلیپین مراجعه کند، اما او و خانواده‌اش توان پرداخت هزینه‌های بیمارستان را ندارند.

رومولو پس از آنکه چشم‌هایش دچار تورم شدید شدند نتوانست به کارش که نجاری بود ادامه دهد. همسر او که یک رفتگر خیابانی است مخارج زندگی خانواده را تامین می‌کند. همچنین فرزندان رومولو به نوبت وظیفه نگهداری از پدر خود را انجام می‌دهند. همسر و سه فرزند رومولو امیدوارند تا در آینده با کمک افراد نیکوکار بتوانند بیماری رومولو را درمان کنند و او را به زندگی عادی برگردانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟