2 خودروی پارک شده در ساختمان مسکونی در زنجان در آتش سوخت

به گزارش رکنا، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان روز پنچشنبه افزود: این حادثه بامداد امروز ‌‬ به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان گزارش شد که آتش‌نشانان از ایستگاه‌های ۳ و ۲ به محل اعزام شدند.

حسن غفاری افزود: این حادثه در پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در گلشهر کاظمیه به وقوع پیوسته بود که بر اثر آن یک خودرو دچار آتش‌سوزی شده و آتش به خودروی مجاور سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه اقدامات ساکنان این مجتمع برای مهار آتش با کپسول‌های آتش نشانی ناموفق بود، اضافه کرد: متاسفانه کپسول‌های آتش‌نشانی کارکرد لازم برای مهار خودروهای آتش گرفته را نداشتند که بلافاصله آتش‌نشانان با چهار خودروی امدادی به محل اعزام شدند.

غفاری افزود: گستردگی آتش و از طرفی دود ناشی از آن ساکنان این مجتمع را با مشکل مواجه کرده بود بطوری که چند کودک واقع در طبقه اول مشکل تنفسی داشتند که با همکاری آتش‌نشانان نسبت به خروج آنها از محل اقدام شد.

وی یادآوری کرد: تعداد خودروهای واقع در این مجتمع بین ۲۰ تا ۳۰ دستگاه بود که عدم اطلاع رسانی به موقع و سرایت آتش، می‌توانست حادثه تلخی را رقم بزند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: یکی از خودروهای دچار حریق ۱۰۰ درصد و خودروی دیگر نیز تا حدود زیادی آسیب دیده بود که بررسی علل بروز این واقعه از سوی کارشناشان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۱۰۶ آتش‌نشان در ۶ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر زنجان فعال هستند که با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می‌شود با توجه به نیاز شهر این تعداد افزایش یابد.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟