حجم ویدیو: 4.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

 وضعیت سلامت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای چندمین بار موضوع سؤال خبرنگاران در نشست خبری در پاریس شد. آنگلا مرکل که در چند هفته گذشته سه بار دچار لرزش بدن شده است روز گذشته پس از سفر به پاریس به منظور شرکت در مراسم جشن روز ملی فرانسه، در نشست خبری دچار تنگی نفس و نفس زدن شد.

گویا بعد از رعشه‌های شدید این بار نماینده دولت آلمان مشکل تنفسی پیدا کرده است، اما استفن زایبرگ نماینده رسمی دولت آلمان علت را عجله مرکل برای حضور در نشست مقابل خبرنگاران و بالا آمدن با سرعت زیاد از پله‌ها اعلام کرد.

زایبرگ گفت: «مرکل به سرعت از پله‌ها بالا آمد تا به خبرنگاران برسد و بلافاصله شروع به سخنرانی کرد بنابراین کمی نفس نفس زد». او اطمینان داد که در مورد سلامت مرکل جای هیچ نگرانی نیست.

صدراعظم آلمان سابقه بیماری جدی ندارد و پس از هر سه لرزش‌اش در انظار عمومی تاکید کرد که حالش خوب است. وی تاکنون از ارائه جزئیات در مورد دلیل لرزش‌هایش خودداری کرده است. مرکل پس از لرزش دستان و پاهایش در مراسمی با حضور فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان، در روز ۲۷ ژوئن (ششم تیر) برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به ژاپن سفر کرد و پس از آن به بروکسل رفت تا در مذاکرات فشرده سه روزه برای تعیین مقامات آینده اتحادیه اروپا شرکت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟