نوشیدن آخرین چایی قبل از مرگ دلخراش یک مرد/ در کبودرآهنگ رخ داد

به گزارش رکنا، ریزش باران در فروردین امسال باعث فرسودگی برخی از منازل مسکونی شد که به تازگی ریزش سقف یکی از این خانه ها در روستای «اورقین» کبودراهنگ قربانی گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان روز سه شنبه بیان کرد: اعضای یک خانواده عصر دوشنبه و در یک اتاق خانه روستایی در حال نوشیدن چای و تعریف از کار روزمره بودند که در این هنگام به یکباره بخشی از سقف که پدر خانواده زیر آن نشسته بود ریزش کرده و بر سر مرد ۶۰ ساله آوار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شدت ضربه وارد شده بر سر و خونریزی داخلی این پیرمرد در دم جان خود را از دست داد.

سیل فروردین ماه امسال ۱۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال به بخش‌های مختلف از جمله مسکن، کشاورزی، راه‌ها، ارتباطات، میراث فرهنگی، شبکه گاز، صدا و سیما، واحدهای صنعتی و شهرداری‌ها خسارت زد.

شمار واحدهای مسکونی روستایی آسیب دیده هفت هزار و ۷۴۹ باب گزارش شده است که اعتبار درخواستی برای بازسازی این واحدها ۷۷۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تخمین زده شد.

در سیلاب فروردین با وجود اینکه میزان بارندگی و آثار تخریبی سیل در همدان کمتر از سایر استان‌ها بود اما ۱۰ تن جان خود را از دست دادند که مهمترین علت آن آشنا نبودن با رفتار صحیح در برابر بلایا بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟