چهار کشته بر اثر برخورد ۲ پراید

به گزارش رکنا، رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ساعت ۱۷ روز گذشته دو پراید در مسیر شهر کبودرآهنگ به سمت سه راهی پایگاه نوژه با یکدیگر تصادف کردند که دراین حادثه ۳ نفر در دم جان باختند و یک نفر در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت و ۴ نفر هم مجروح شدند.

وی اضافه کرد: مجروحان این حادثه با بالگرد به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان علت حادثه را سرعت غیرمجاز یکی از خودروهای سواری اعلام کرد و افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری از سمت سه راهی پایگاه نوژه به کبودرآهنگ در حال تردد بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه بر سر پیچ وارد مسیر روبرو شده و به صورت رخ به رخ با یک سواری دیگر برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه پیچ موجود در سه راهی پایگاه نوژه به سمت کبودرآهنگ فاقد حفاظ و حادثه ساز بوده و در صورت مهارت نداشتن راننده و کوچکترین تغییر مسیر ناگهانی، خودرو وارد مسیر مقابل می شود ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه در رانندگی همواره مورد تاکید پلیس بوده است.

وی بیان کرد: ۲ تن از مصدومان به صورت زمینی به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شده و ۲ تن از آنها شامل یک دختر خردسال و مرد ۳۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ توسط بالگرد به بیمارستان بعثت منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟