معاون فرماندار رزن گفت: یک پسر چهار ساله بر اثر سقوط داخل دستگاه ذرت خردکنی واقع در یک مرغداری جان خود را از دست داد.

علیرضا نوربخش  افزود: این حادثه در روستای «قایش» از توابع بخش سردرود شهرستان رزن رخ داده است.

معاون فرماندار رزن اضافه کرد: پسر چهار ساله خانواده ای که برای کار در محل این مرغداری ساکن شده بودند به دور از چشم والدین و از سر کنجکاوی به دستگاه ذرت خرد کنی نزدیک شده و به داخل آن سقوط می‌کند.

نوربخش ادامه داد: پس از این رویداد حاضران در محل با نهادهای امدادی تماس برقرار کردند که با حضور تیم‌های امدادی جسم این کودک از داخل دستگاه خارج و به بیمارستان منتقل می‌شود.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: پس از تماس شهروندان با مرکز فروریت های پزشکی یک دستگاه آمبولانس با ۲ نیرو در محل حضور یافتند.

عباس اولیا سمیع بیان کرد: به علت شدت جراحات وارده و ضربه به ناحیه سر، با وجود تلاش‌های صورت گرفته و انجام عملیات احیا این پسر خردسال جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: با این وجود جسم این کودک به پایگاه امداد جاده‌ای دمق منتقل شد و مجدد عملیات احیا بر روی وی صورت گرفت که بی نتیجه بود.

روستای قایش از توابع بخش سردرود با یک هزار و ۵۰۰ تن جمعیت در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان رزن قرار دارد و اهالی آن بیشتر در حرفه کشاورزی فعالیت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟