حجم ویدیو: 4.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع حادثه‌ای وحشتناک برای یک مسافر مرد در یکی از ایستگاه‌های قطار هندوستان را به تصویر می‌کشد. «راجش تالوار» که قصد سوار شدن بر یک قطار در حال حرکت را داشت ناگهان به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرد.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار جهارسودوگا واقع در شرق هندوستان تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که تعدادی مسافر روی سکوی ایستگاه ایستاده‌اند ناگهان این مسافر میانسال به سمت قطار حرکت و تلاش کرد سوار بر آن شود.
این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که راجش تلاش می‌کند با دست خود درب قطار را بگیرد ناگهان دستش میان درب قطار گیر کرد و او توسط قطار روی سکو کشیده شد. پس از چند متر کشیده شدن روی سکو ناگهان راجش میان شکاف بین سکو و قطار در حال حرکت سقوط کرد و ناپدید شد.
بلافاصله مسافرانی که در ایستگاه حضور داشتند وارد عمل و با خبر دادن به راننده موفق به متوقف کردن قطار شدند. در ادامه این مرد میانسال که به طور معجزه‌آسایی دچار آسیب نشده بود با کمک پرسنل ایستگاه قطار و مسافران از داخل محدوده ریل به روی سکو منتقل و نجات پیدا کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟