علی عارف نژاد گفت: عصر جمعه هفدهم خرداد ماه جاری، 3 نوجوان در حال شنا در دریاچه هامون بودند که به علت ناآشنایی به دریاچه در دام گودال های عمیق آن گرفتار شدند.

سرهنگ علی عارف نژاد بیان کرد: این 3 نوجوان که 2 دختر و یک پسر بودند با افتادن در این گودال های آبی خطرناک شروع به دست و پا زدن کردند که در همین هنگام سروان " ابراهیم علیدادی " جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به همراه چند نفر دیگر با مشاهده صحنه خود را داخل آب انداخته و به کمک آنها شتافتند.

وی گفت: در ابتدا دختران نوجوان را از آب بیرون آوردند و نجات دادند ولی هنگامی که برای کمک به پسراقدام کردند اثری از وی نیافتند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در این هنگام سروان علیدادی بلافاصله با رفتن به عمق گودال آب شروع به جستجو برای یافتن این پسر نوجوان کرد که پس از مدتی تلاش موفق شد وی را پیدا کرده و به سطح آب بیاورد.

سرهنگ عارف نژاد گفت: با توجه به اینکه تنفس پسر نوجوان قطع شده بود سروان علیدادی به سرعت اقدامات اولیه امدادی و احیای او را آغاز کرد که با عنایت خداوند متعال علائم حیاتی و تنفسش برگشت و او را به نزدیک ترین مرکز امدادی منتقل کردند که خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی او مطلوب گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان ضمن تقدیر از این مأمور فداکار و شجاع در پایان اظهار داشت: شهروندان عزیز از شناکردن در مناطق ممنوعه پرهیز کنند و اگر آموزش فنون شنا کردن را دیده اند نیز وارد نقاطی که با آن آشنایی ندارند نشوند چرا که کف این قبیل آبها دارای چاله ها و گرداب هایی است که حتی شناگران ماهر را نیز دردام خود گرفتار می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟