حجم ویدیو: 1.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

تازه ترین اطلاعات منتشر شده از تعداد مجروحان حادثه روز گذشته (شنبه) انفجار تی ان تی در کارگاه مهمات سازی در استان نیژنی نووگورود در مرکز روسیه گویای آن است که 89 نفر در مجموع مجروح شده اند که حال یک زن وخیم است.

انفجارهای صورت گرفته در کارگاه تولیدی تروتیل در کارخانه کریستال واقع در شهر دزرژینسک به اندازی بود که شیشه‌های خانه‌های اطراف نیز شکست و بسیاری از ساکنان آن مجروح شدند.

در گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های روسیه گفته شده است که انفجارها در کارگاه تولید تروتیل در کارخانه کریستال رخ داده است.

مرکز مدیریت اورژانس شهر دزرزینسک، ایراد فنی در خط تولید این کارخانه را دلیل احتمالی انفجار عنوان کرده است.

مقامات محلی در اطلاعات بروز شده خود عنوان کرده‌اند که تاکنون ۸۹ نفر به مراکز اورژانس مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۴۴ نفر کارکنان کارگاه و مابقی ساکنان محلی بوده اند ضمن اینکه ۱۶ تن از مجروحان این حادثه در بیمارستان بستری هستند.

یک منبع آگاه به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفته است که در مجموع روز گذشته سه انفجار در این کارگاه رخ داد ضمن اینکه در زمان وقوع حادثه پنج نفر از کارکنان در محل حضور داشتند که نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند.

از زمان وقوع حادثه، شرایط اضطراری در اطراف کارگاه تولیدی تروتیل شهر دزرژینسک اعلام شده است و مقامات محلی ضمن تخلیه ساکنان خانه های اطراف کارگاه، پرونده‌ای برای بررسی تخلف احتمالی درخصوص ایمنی کارگاه باز کرده‌اند

پارسال نیز سه نفر بر اثر انفجار در این شهر جان خود را از دست داده بودند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟