گیر کردن هولناک نوجوان 11 ساله بین پره ها در امام زاده معصوم (ع)+ تصاویر

به گزارش رکنا، رانندگان خوددروهای عبوری در تماس با سامانه 125 جادثه گیر کردن پای پسر نوجوان را به سامانه 125 اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته، آتش نشانان ایستگاه 5 این سازمان را به محل حادثه در پل امامزاده معصوم، خیابان برادران عرب، خیابان پهلوانی، ابتدای کوچه رنجبر راهی کرد.
به گفته بهرام سپهر فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه: یک دستگاه موتورسیکلت به همراه راکب و سرنشین آن پس از واژگونی دچار مصدومیت شده و پای راست سرنشین 11 ساله آن نیز بین چرخ دنده ها و پره ها گیر کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان سوخت و برق موتورسیکلت و ایمن سازی محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در اطراف محل حادثه، مشغول عملیات آزاد سازی پای وی شدند.
سپهر بیان کرد: سرانجام آتش نشانان پس از ایجاد فاصله بین چرخ و بدنه موتورسیکلت با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و نیز فضاسازی لازم موفق شدند پای مصدوم را رها سازی و وی را برای درمان تحویل امدادگران اورژانس دادند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت این حادثه توسط عوامل راهور در حال بررسی است، گفت: نیروهای عملیات پس از حضور عوامل راهور در محل و انتقال موتورسیکلت به وسیله جرثقیل به پارکینگ راهنمایی و رانندگی، به منظور ایمن کردن محل حادثه، سطح مسیر را پاکسازی و به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

موتورسیکلت1موتورسیکلت2

کدخبر: 478612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟