رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: جسد یک جوان 30 ساله که عصر روز گذشته در سد نوازن غرق شده بود توسط تیم تخصصی آتش نشانی اراک از آب بیرون کشیده شد.

مسعود آقازیارتی اظهار کرد: با تماس یکی از شهروندان و اعلام خبر غرق شدن یک جوان در داخل سد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک بلافاصله تیم تخصصی غواصی این سازمان را به همراه خودروی مخصوص غواصی در ساعت 15:39 عصر روز گذشته به محل حادثه در اطراف روستای نوازن از توابع فراهان اعزام کرد.

وی تصریح کرد: یک جوان 30 ساله که به اتفاق دوست خود برای تفریح و شنا به این سد رفته بود، بر اثر بی‌احتیاطی و عدم توجه به توصیه های ایمنی مبنی بر ‌خطر شنا کردن در دریاچه ها و سدها غرق‌شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: با گرفتن اطلاعات لازم از افراد حاضر و پس از تلاش و جستجوی فراوان جسد این جوان از اعماق آب بیرون کشیده شد و تحویل عوامل اورژانس گردید.

آقازیارتی با اظهار تأسف از بروز این حادثه تلخ اظهار داشت: این‌گونه حوادث باید درس عبرتی برای دیگران ‌شود و افراد بی‌تجربه خود را به دامان مرگ نسپارند.

وی خطرات ناشی از شنا کردن در مکان‌های خطرناک را به جوانان و افرادی که آشنایی با این نقاط ندارند گوشزد کرد و گفت: به تابلوهای هشداردهنده و نکات ایمنی باید توجه و از شنا کردن در اطراف و حواشی سد جدا خودداری کرد تا شاهد حوادث دل‌خراش در این زمینه نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟