سوانح رانندگی در قزوین سه کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ نصراله بیگلری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قدیم «آبیک - قزوین» بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد یک خودروی پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین با یک کامیون بنز برخورد که بر اثر آن ۲ سرنشین ۵۰ و ۹۰ ساله پژو ۴۰۵ به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و راننده خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده پژو ۴۰۵ نسبت به کامیون اعلام کردند.

یک کشته در برخورد نیسان وانت با پژو ۲۰۶ در قزوین

رئیس پلیس راه استان در ادامه از وقوع یک تصادف رانندگی دیگر و کشته شدن یک تن در شهرستان قزوین خبر داد.

سرهنگ بیگلری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف جرحی در آزادراه «قزوین - زنجان» بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در آزادراه «قزوین – زنجان» با یک دستگاه خودروی نیسان وانت حوالی مجتمع بافه برخورد کرده بود افزود: در این حادثه راننده سواری پژو ۲۰۶ بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو راننده خودروی نیسان وانت نسبت به خودروی پژو ۲۰۶ اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان به رانندگان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی در رانندگی است پس با احترام به آن حوادث تلخ رانندگی را برای خود و دیگران رقم نزنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟