حجم ویدیو: 3.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روز گذشته ویدیو رانندگی وحشتناک و عجیب یک خانم میان سال چینی در صفحات مجازی در طی مدت زمان گوتاهی تبدیل به یک ویدیو ویروسی شد و توانست به شدت منتشر شود.

راننده خانم میان سال چینی که هنوز هویت وی مشخص نشده است، زمانیکه پشت چراغ قرمز در انتظار سبز شدن چراغ بود، عابرین زیادی در حال عبور از خطوط عابر پیاده بودند که ناگهان این راننده میان سال چینی بطور وحشتناکی کنترل اتومبیل را از دست می دهد که در ادامه در حین عبور عابرین پیاده با سرعت از خیابان عبور می کند و با 13 عابر پیاده بصورت همزمان برخورد می کند.

اما این تمام خسارتی نیست که این خانم روز گذشته وارد ساخت و وی پس از برخورد با جمعیت زیادی از عابرین پیاده، با 3 اتومبیل دیگر نیز به شدت برخورد کرد که این یکی دیگر از خسارت های وارده این خانم میان سال بود. بر اساس گزارشات انجام شده این اتفاق روز گذشته ساعت 8 صبح در استان گواندونگ رخ داد.

بعد از رخ دادن این اتفاق، 13 نفر از عابرین پیاده مجروح فورا به بیمارستان منتقل شدند و راننده خانم 45 ساله چینی توسط پلیس دستگیر شده است و این اتفاق را این گونه ادعا کرد که در پشت چراغ قرمز در حال پیدا کردن بطری آب از صندلی های عقب بود که ناگهان چنین اتفاقی رخ داد و تست الکل نشان داد که وی به هیچ وجه از مشروبات الکلی استفاده نکرده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟