کشف تخم دایناسور 66 میلیون ساله+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روز گذشته رسانه های مختلف خبر بسیار عجیبی را از 4 دانش آموز چینی را منتشر کردند که توانست با بازدید و واکنش های مختلفی از جانب کاربران صفحات اجتماعی روبرو شود.

4 دانش آموز روستایی در منطقه جیانگشی کشور چین، زمانی که در حال پیاده روی روزانه با یکدیگر بودند، بصورت کاملا اتفاقی در 11 مه گذشته با یک سنگ عجیب و غریب روبرو می شوند که نهایتا در طی تصمیم خود، این سنگ عجیب را به موزه منطقه خود برای اکتشافات بیشتر تحویل می دهند تا توسط کارشناسان چینی مورد بررسی قرار گیرد.

بعد از بررسی این سنگ عجیب و غریب دانشمندان در طی بررسی که انجام دادند، متوجه این شدند که این سنگ عجیب و غریب متعلق به تعدادی تخم دایناسور است که تبدیل به فسیل 66 میلیون ساله شده اند! با این حال این سنگ با ارزش و بی قیمت در موزه محلی نگهداری می شوند!

جالب است بدانید که استان جیانگشی به عنوان زادگاه دایناسورها در کشور چین محسوب می شود که در طول زمان فسیل های مختلفی را از این منطقه خارج کرده اند که قطعا می تواند در علم انسان ها نسبت به دایناسورها و زندگی آنها موثر واقع شود.

با این حال این تخم ها بصورت کاملا عجیبی سالم مانده اند و در طی انفجار بزرگ آسیب ندیده اند و این برای دانشمندان و باستان شناسان سرتاسر جهان اتفاقی جالب بود و اعتقاد بر این است که این تخم ها متعلق به 66 میلیون سال گذشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟