فاجعه مرگبار با 12 قربانی در همدان+ عکس تکاندهنده

روح‌اله گمار اظهار داشت: چهار تصادف در دو محور حادثه‌خیز نهاوند_آورزمان_ ملایر و محور نهاوند_ بروجرد اتفاق افتاده است که این تصادفات پنج کشته و هفت مجروح برجای گذاشته‌ است.

وی تصریح کرد: اخیرا سه تصادف در جاده نهاوند- آورزمان- ملایر رخ داده است که متاسفانه در این تصادفات سه نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

گمار افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان و کامیون خاور در جاده نهاوند_ آورزمان، راننده پیکان جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: تجاوز به چپ خودروی سواری پیکان عامل بروز این سانحه رانندگی بوده است.

رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند بیان کرد: در تصادف دیگری که در این جاده بین خودرو پژو و تراکتور صورت گرفت؛ راننده تراکتور بعد از برخورد با نیوجرسی داخل جاده جان خود را از دست داد.

گمار گفت: در سومین تصادف جاده نهاوند- آورزمان- ملایر که چهارشنبه شب هفته گذشته به‌علت واژگونی خودرو پراید رخ داد، دو نفر مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه راننده پراید در بیمارستان به‌علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی تاکید کرد: همچنین روز گذشته تصادف دو دستگاه خودرو در محور بروجرد - نهاوند دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

گمار افزود: عصر دیروز یک دستگاه پراید و یک دستگاه وانت در جاده بروجرد به سمت نهاوند با هم برخورد کردند. بر اثر این حادثه دو نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر به‌شدت مجروح شدند.

وی عنوان کرد: محور نهاوند - آورزمان - ملایر به طول 32 کیلومتر یکی از محورهای حادثه‌خیز استان همدان شناسایی شده است که متاسفانه در این محور سالانه بین 17 تا 35 نفر جان خود را از دست می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟