تریلی حامل شکر در سقز واژگون شد/ یک کشته و دو مصدوم

در حادثه رانندگی مسیر اصلی سقز به دیواندره، یک نفر در دم کشته و 2 نفر دیگر هم به شدت مصدوم شدند.فاضل نعیمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز گفت: پس از دریافت پیام مردم از طریق سامانه 112 مبنی بر وقوع یک تصادف شدید در مجاورت روستای ایرانخواه، بلافاصله نیروهای این جمعیت از سقز، صاحب و زرینه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از رسیدن نیروها به محل تصادف، مشخص شد که یک دستگاه تریلر که حامل بار شکر بوده است، در سراشیبی جاده که از کنار روستای ایرانخواه عبور می‌کند، با یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه کامیون خاور برخورد و سپس از جاده منحرف و با تیر برق فشار قوی برخورد و واژگون می‌شود.

نعیمی افزود: سرعت زیاد خودرو سنگین در هنگام برخورد با تیر برق، منجر به کنده‌شدن تیر برق فشار قوی روستا شده و موجب قطع برق و تلفن همراه این روستا برای ساعت‌های زیادی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز گفت: شدت برخورد تریلر با تیر برق آنقدر زیاد بوده که اتاق تریلر به آن پاره تبدیل می‌شود و خارج کردن جسد راننده از داخل آن پس از برش قطعات اتاق تریلی و پس از گذشت 5 ساعت صورت می‌گیرد.

گفتنی است، نیروهای اورژانس 115، آتش‌نشانی، هلال احمر، برق، راه و ترابری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروی انتظامی و پلیس راه سقز و نیز هلال احمر زرینه به موقع در محل حاضر و به صورت منسجم اقدام به امدادرسانی کردند.

خالد رحمانپناه فرمانده پلیس راه شهرستان سقز هم گفت: در حال بررسی هستیم تا مطمئن شویم علت حادثه بریدن ترمز تریلر بوده و یا اینکه سرعت غیرمجاز این حادثه دلخراش را بوجود آورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟