دانشمند روسی لحظه خروج روح از بدن را به تصویر کشید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 59.76M | مدت زمان ویدیو: 00:09:15

به گزارش رکنا ؛ «کنستانتین کورتکوف» دانشمند روسی می گوید که روح ابتدا از ناف و سر جسم را ترک می کند و آخرین اعضایی که روح از آنها خارج می شود ران و قلبهستند قبل از آنکه به جهان لامتناهی منتقل شود.
وی همچنین به این نتیجه رسید که روح افرادی که به صورت خشونت آمیز و یا غیرمنتظره می میرند، در حالتی از آشفتگی و سردرگمی بسر می برند.
تکنولوژی که کوروتکوف دانشمند روسی آن را توسعه داده است، به عنوان یک تکنولوژی پزشکی توسط وزارت بهداشت روسیه ثبت شده و تاکنون توسط بیش از 300 پزشک در جهان برای درمان فشارهای روحی و تشخصی پیشرفت برخی بیماری‌ها مانند سرطان استفاده شده است. کورتکوف می گوید که این تکنولوژی در به تصویر کشیدن انرژی می تواند در کشف انواع اختلالات جسمی و نیز تشخیص سریع این اختلالات و توانایی های عقلی یک فرد نیز استفاده شود.
کنستانتین کورتکوف بیش از 200 مقاله در مجلات فیزیک و زیست شناسی به رشته تحریر درآورده است و 17 گواهی ثبت اختراعات بیوفیزیکی است. او از بیش از 30 سال پیش تاکنون به عنوان یک پژوهشگر فعالیت می کند و در باره هر انچه که مربوط به فکر و روح است، تحقیق می کند و در بیش از 43 کشور در جهان جلسات درس و دوره های آموزشی برگزار می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟