اولین عکس ها از انفجار خط لوله نفت در امیدیه اهواز / ساکنان روستای صالح آباد فرار کردند+فیلم
حجم ویدیو: 4.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

bfaf7f85-ef6c-41dd-8a58-4f0641b4d543

یکی از ساکنین شهر امیدیه به خبرنگار رکنا در خوزستان گفت :  ساعت 11:45 دقیقه امروز صدای انفجاری مهیبی باعث لرزش خانه های مردم امیدیه شد.

گفته می شود علت این انفجار مهیب برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز صورت گرفته است ده ها خودروی اورژانس وآتش نشانی به محل اعزام شدند هنوز از کشته شده ها  و زخمی شدن احتمالی برخی افراد در این حادثه خبری در دست نیست.

بر اساس این گزاش دود آسمان شهر امیدیه را فرا گرفته و در روستای صالح آباد همه از ترس پا به فرار کردند.

گفتگو با فرماندار امیدیه:

فرماندار امیدیه در خصوص اطفای حریق خط لوله نفت و گاز امیدیه به خبرنگار رکنا گفت : عملیات اطفای حریق خطوط نفت و گاز امیدیه همچنان ادامه دارد و خوشبختانه حادثه هیچ تلفات جانی تا کنون در پی نداشته است.

سید مهران رفیعی در ادامه گفت:  عملیات اطفای حریق لوله ۴۲ اینچ صادراتی نفت و همچنین لوله ۱۲ اینچ گاز مایع در جاده امیدیه به اهواز همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: هنگام انجام تعمیرات بر روی خط لوله ۴۲ اینچ صادراتی نفت در جاده امیدیه به اهواز و بر اثر برخورد لودر با خط لوله مذکور، این خط دچار نشتی و آتش‌سوزی شد.

وی افزود: در پی این حادثه خط لوله ۱۲ اینچ گاز مایع که در مجاورت خط لوله نفت قرار دارد نیز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله ستاد مدیریت در محل تشکیل و عملیات مهار آتش به سرعت آغاز شد.

فرماندار امیدیه خاطر نشان کرد: این حادثه در نزدیکی روستای صالح‌آباد امیدیه رخ داده و بلافاصله اقدام به تخلیه ساکنان این روستا شد.

رفیعی ادامه داد: در این روستا تنها سه خانوار ساکن بوده و بلافاصله نیز از این روستا به نقطه امن منتقل شدند و خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی هیچ تلفات جانی در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد، یادآور شد: این دو خط لوله بلافاصله مسدود و آتش‌سوزی آنها به زودی به طور کامل مهار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟