حجم ویدیو: 6.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

سرعت زیاد یک خودرو در یکی از جاده‌های لغزنده نیوزلند تصادفی مرگبار رقم زد. در این حادثه وحشتناک که روز یکشنبه در منطقه Atiamuri رخ داد در اثر برخورد یک خودروی شاسی بلند و یک ون، ۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند. این تصادف در یکی از پیچ‌های شدید یک جاده محلی رخ داد.

بنا به اعلام پلیس محلی نیوزلند راننده شاسی بلند به همراه راننده و ۶ مسافر ون در دم جان باختند و یک پسر جوان نیز که دچار جراحات شدید و خطرناک شده بود به بیمارستان منتقل شد.

یک سخنگوی پلیس نیوزلند در این باره گفت: "شناسایی کشته شدگان این حادثه در حال انجام است. دست یک نفر در این حادثه دچار جراحات شدید شد که با کمک هلی‌کوپتر امداد به بیمارستان منتقل شد."

ویدئویی که از داخل هلیکوپتر تهیه شده است صحنه این تصادف وحشتناک را به تصویر می‌کشد. این ویدئو این دو خودرو را که پس از تصادف شدیداً خسارت دیده‌اند نشان می‌دهد. بنا به اعلام پلیس لغزنده بودن جاده در اثر بارندگی و سرعت زیاد یکی از خودرو‌ها موجب این حادثه شده است. ویدئوی منتشرشده یکی از خودرو‌ها را در حالی که از خط زردرنگ وسط جاده منحرف شده و به لاین مخالف وارد شده است نشان می‌دهد.

این حادثه موجب شد تا پلیس برای ساعاتی اقدام به بستن این جاده کند. "دیوید ترواوس"، شهردار منطقه با فاجعه خواندن این حادثه قول داد کسانی را که زندگی آن‌ها تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفته است مورد حمایت قرار دهد. او گفت: "نه‌تنها خانواده‌های این قربانیان تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته‌اند بلکه تیم اورژانس پزشکی، همسایگانی که در نزدیکی محل حادثه سکونت داشتند و کشاورزان منطقه همه تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته‌اند و آن را فراموش نخواهند کرد. تمام خدمات به آن‌ها ارائه خواهد شد. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟