زن و مرد در آتش خودروی لاکچری چه کردند! +عکس لحظه آتش سوزی

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زوج انگلیسی‌ای که خودروی بی‌ام‌و آن‌ها در یکی از اتوبان‌های این کشور دچار آتش‌سوزی شده بود توانستند با خارج شدن از خودرو جانشان را نجات دهند.

ریکی فاکس 34 ساله به همراه همسرش جما 28 ساله با خودروی خود در حال حرکت در اتوبان A۱ شهر پیتربورو واقع در شرق انگلیس بودند که ناگهان متوجه دودی شدند که از عقب خودرو به هوا بلند شده بود. لحظاتی پس از پیاده شدن آن‌ها ناگهان خودرو غرق شعله‌های آتش شد و نیمی از آن را دربرگرفت.

ریکی در این باره گفت: این ماشین خوب کار می‌کرد و مشکلی نداشت. من و همسرم، بچه هایمان را به مدرسه رسانده بودیم و در حال بازگشت به پیتربورو در اتوبان A۱ بودیم. من ناگهان متوجه دودی شدم که از عقب خودرو به هوا بلند شده بود. من با سرعت 70 مایل بر ساعت (112 کیلومتر بر ساعت) در لاین 4 اتوبان در حال رانندگی بودم. بلافاصله با زدن راهنما خودرو را به حاشیه اتوبان هدایت و توقف کردم.

ریکی که در اثر این حادثه کاملاً مات و مبهوت بود افزود: تمام چیز‌هایی که روی داشبورد و داخل آن بود غرق آتش شد. ما با مرگ فاصله‌ای نداشتیم. من و همسرم از ماشین بیرون پریدیم. خودرو غرق شعله‌های آتش بود و در مدت تنها8 دقیقه از لحظه مشاهده دود تا خاموش شدن آتش خودروی من تبدیل به ورق‌های آهن شد. چیزی نمانده بود جان خودمان را نیز از دست دهیم. من با شرکت بی‌ام‌و تماس گرفتم، اما آن‌ها گفتند که در قبال آتش گرفتن خودرو مسئولیتی ندارند.

مدیران بی‌ام‌و به ریکی اعلام کردند که می‌توانند مبلغ 1500 یورو برای او تخفیف در نظر بگیرند یا به او با پرداخت 2000 دلار دیگر یک خودروی جدید تحویل دهند.

آتش گرفتن این خودروی بی‌ام‌و در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز نقص الکتریکی یک خودروی بی‌ام‌و موجب کشته شدن یک راننده 66 ساله با نام نارایان گورونگ شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس تصادف بی ام و

کدخبر: 473305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟