حجم ویدیو: 4.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

مدل ۲۶ ساله برزیلی که بر روی سن سرگرم اجرای شو بود، دچار مرگ ناگهانی شد و جانش را از دست داد. این حادثه هنگامی رخ داد که "تالس سوارز" پس از دور زدن در انتهای سن در اثر گیر کردن بند‌های سندل، تعادل خود را از دست داد و ناگهان روی زمین افتاد. این حادثه دیروز و در آخرین روز هفته مد در سائوپائولوی برزیل رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است تالس را در حالی که لباس‌های برند Ocksa را بر تن دارد و در حال راه رفتن روی سن است، نشان می‌دهد. لحظاتی بعد و هنگامی که او به انتهای سن می‌رسد پس از دور زدن ناگهان تعادل خود را از دست داده و به زمین می‌افتد. این حادثه در مقابل چشمان وحشت‌زده حاضران در سالن رخ داد.

پس از این حادثه اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند و تلاش کردند جان پسر جوان را نجات دهند، اما موفق به این کار نشدند. پس از انتقال تالس به بیمارستان پزشکان ضمن تایید مرگ او اعلام کردند این جوان جانش را از دست داده است. تالس سوارز که به تالس کوتا نیز معروف بود برای یک کمپانی با نام MGT که با مدل‌ها و بازیگران قرارداد داشت، کار می‌کرد.

مرگ ناگهانی این مدل جوان با واکنش این کمپانی نیز همراه بود. این کمپانی در یک بیانیه که توسط آژانس خبری Terra منتشر شد، اعلام کرد: "تالس هرگز شکایتی در مورد مشکلات سلامتی خود نداشت. او از یک رژیم غذایی سالم (گیاه خوار بود) پیروی می‌کرد. ما تأسف عمیق خود را بابت این ضایعه اعلام می‌کنیم."

گفتنی است؛ در حالی که هنوز علت دقیق مرگ این جوان مشخص نشده، قرار است کالبدشکافی روی جسد او برای تعیین علت دقیق مرگ انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟