رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از اقدام شجاعانه مامور پلیس شهرستان نجف آباد که باعث نجات جان یک جوان از مرگ حتمی شده بود خبر داد.

 سرهنگ جواد درستکار با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع حادثه تصادف بین ۲ دستگاه تریلر با یکدیگر که در اتوبان شهید کاظمی شهرستان نجف آباد رخ داد، لوله ها و تیرآهن های داخل تریلر جلویی به داخل خودرویی که از پشت به آن برخورد کرده وارد شده و با راننده و سرنشین آن برخورد می کند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مقداری از لوله ها به درون صورت، سر و سینه فرزند جوان راننده اصابت کرده بود، افزود: در این لحظه واحد گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد که در محل به گشت زنی می پرداخت با مشاهده صحنه بلافاصله به یاری مصدومان شتافت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: استوار علی اصغر بهارلویی مامور وظیفه شناس گشت یگان امداد با به خطر انداختن جان خود وارد کابین تریلر شده و لوله ها و تیرآهن ها را از بدن فرزند جوان بیرون کشیده و با مهارت خاصی او را از زیر لوله ها و تیرآهن ها خارج کرده و به سرعت وی را به بیمارستان منتقل می کند.

سرهنگ درستکار با بیان اینکه این مامور وظیفه شناس با اقدام شجاعانه و سریع خود باعث نجات جان جوان مصدوم در این حادثه شد، اظهار داشت: روز گذشته پدر و فرزند نجات یافته که اهل یکی از استان های شمالی کشور بودند با مراجعه به دفتر ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان اصفهان از این مامور مذکور تقدیر و تشکر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟