به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در خصوص تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران گفت: در این هفته ٢ تصادف مرگبار در سطح معابر شهر تهران را شاهد بودیم که ٢ نفر راننده موتور سیکلت و یک نفر سرنشین موتورسیکلت در اثر بی احتیاطی جان خودشان را از دست دادند.

وی افزود: تصادف اول ساعت ١:٢١ بامداد روز یکشنبه در خیابان سئول روبروی وزارت ورزش یک موتورسیکلت در حال حرکت بوده که به علت سرعت زیاد راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و واژگون می‌شود که در اثر واژگونی و اصابت سر راننده و سرنشین بر سطح آسفالت متاسفانه هر دو نفر در محل حادثه فوت می کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تصادف دوم ساعت٢١:٢٠ شنبه شب در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید فهمیده یک موتورسیکلت که در لاین اضطرار در حال حرکت بوده به علت تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی با یک کامیون برخورد و در اثر ضربه وارده به سر راننده متاسفانه راننده موتور سیکلت در محل حادثه فوت می‌کند .

وی گفت: در رابطه به این دو تصادف به رانندگان عزیز موتو رسیکلت توصیه می‌شود در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند و حتی المقدور از تردد در محورهای بزرگراهی به برای سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کنند.

سرهنگ مومنی افزود: در ساعات شب و خلوتی معابر با سرعت مطمئنه حرکت کنید که در صورت مشاهده خطر بتوانند موتورسیکلت خود را کنترل کنند و در هنگام بارندگی با توجه به وضعیت جوی و خیس بودن سطح آسفالت از تردد با موتورسیکلت خودداری کنند .

وی در پایان به کلیه کاربران ترافیک توصیه می کرد قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند و به توصیه کارشناشان مربوطه توجه کنند تا شاهد کاهش حوادث ناگوار باشیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟