گفتگو با سرهنگ فداکار ارتشی / مقام معظم رهبری از وی تقدیر کرد+ عکس

ماجرا از پخش یک کلیپ در فضای مجازی شروع شد؛ کلیپی که تلاش یکی از مردان مرد این مرزوبوم را در خدمت‌رسانی وامداد مسافران درراه مانده و حادثه‌دیده به نمایش گذاشت.

پس از چند روز مشخص شد که تصاویر مربوط به گردنه خوش ییلاق است و آن مرد نیز سرهنگ ارتش جمهوری اسلامی به نام محمد حقیقی اهل سمنان و عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود است.

تلاشش آن‌چنان صادقانه و از روی اخلاص بود که تحسین همگان را برانگیخت؛ تا جایی که رهبر انقلاب نیز روز گذشته در دیدار با فرماندهان ارتش اشاره‌ای به این کلیپ کردند و از اقدام این سرهنگ ارتشی تقدیر کردند.

حمد حقیقی اهل سمنان و عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود درباره خدمت‌رسانی به مردم در گردنه خوش ییلاق شاهرود اظهار داشت: در روزهای پایانی اسفند 97 در گردنه خوش ییلاق شاهرود برف و باران سنگینی بارید و این اتفاق موجب گرفتار شدن بسیاری از مسافران در این منطقه شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ارتش همراه با دیگر ارگان‌های کمک‌رسان وارد میدان شدند تا به نجات حادثه دیدگان بپردازند.

این سرهنگ عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود بیان داشت: مردم در آن شرایط لحظات سختی را می‌گذراندند، سرما شدید و طاقت‌فرسا بود و از طرفی امکاناتی همچون نردبان نیز در دسترس نبود و با توجه به وجود افراد سالخورده و ارتفاع بالای خودروها لازم دیدم برای تسریع در امور و همان‌طور که در کلیپ منتشرشده است، خم شوم و بدان صورت به کمک هم‌وطنانم بپردازم.

حقیقی با بیان اینکه خدمت به مردم یک افتخار است گفت: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و تاآخرین‌نفس تا جان در بدن داریم در خدمت به مردم و دفاع از کشورمان کوتاهی نخواهیم کرد و ان‌شا‌الله بتوانیم سرباز خوبی برای مردم، رهبری و کشورمان باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟