حجم ویدیو: 11.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش گروه ترجمه رکنا، راننده پیک موتوری توانست در آخرین لحظات زن جوانی را که خود را آماده پرت کردن از بالای یک پل در بزرگراهی در چین می‌کرد، نجات دهد.

واکنش سریع و به موقع یک راننده پیک موتوری جان زنی را که در حال خودکشی بود نجات داد. این زن در حالی که روی لبه یکی از پل‌های شهر ژجیانگ چین نشسته بود و قصد داشت خود را به پایین پرت کند توسط این راننده پیک نجات یافت.

در حالی که ماموران پلیس در پایین پل سعی داشتند این زن را از انجام خودکشی منصرف کنند این راننده از پشت سر بلافاصله خود را به این زن رساند و با گرفتن او جانش را نجات داد.

ویدئویی که منتشر شده است اقدام استثنائی این راننده پیک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که زن جوان بر روی لبه پل نشسته است راننده پیک از پشت سر خود را به او رسانده و با گرفتن این زن او را به داخل خیابان منتقل می‌کند. پس از این حادثه مشخص شد که راننده پیک موتوری یک نظامی سابق چینی بوده است. او در مورد عمل شجاعانه خود گفت: کار خاصی انجام ندادم، فقط با یک واکنش سریع زندگی یک انسان را نجات داد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران واکنش سریع این راننده پیک موتوری در نجات این زن جوان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: دیدن این صحنه برایم هم دلهره‌آور بود و هم لذت بخش. واقعاً این مرد سزاوار تمجید است. او هم می‌توانست با تلفن همراهش از این صحنه فیلم بگیرد، اما با اقدامی کم‌نظیر زندگی یک انسان را نجات داد.

گفتنی است در حالی که هنوز علت اقدام به خودکشی این زن جوان چینی مشخص نشده است تحقیقات پلیس این کشور در این باره ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟