حجم ویدیو: 5.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرواز یک یوفوی عجیب در نزدیکی یک فروند هواپیمای مسافربری در آسمان کره جنوبی موجب حیرت مسافران شد. یکی از مسافران با نام " لوکاس کیم" اهل کره جنوبی از سئول عازم تایلند بود که ناگهان از پنجره هواپیما متوجه این یوفو شد. تصور اولیه لوکاس این بود که شیئی که در نزدیکی هواپیما در حال پرواز است یک هواپیمای مسافربری است.
ویدئویی که او با کمک تلفن همراهش تهیه کرده است پرواز این یوفوی عجیب را در نزدیکی هواپیمای مسافربری نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان این یوفو یا شیء پرنده ناشناس به شش قسمت تقسیم شده و لحظاتی بعد در آسمان ناپدید می‌شود.
لوکاس در این باره گفت: "من در ابتدا فکر می‌کردم یک هواپیما باشد. اما می‌دانستم بسیار بعید است که یک هواپیما در فاصله نزدیک از هواپیمای ما پرواز کند. بلافاصله با تلفن هوآوی P۹ لایت خودم از این شیء پرندهفیلم گرفتم. وقتی با دقت نگاه کردم متوجه شدم که این شیء یک هواپیما نیست بلکه شش وسیله جدای از هم است. اولین بار بود که چنین چیزی را مشاهده می‌کردم. شما می‌توانید اسم این شیء را هر چیزی که دوست دارید بگذارید، اما من با اطمینان می‌گویم آنچه که دیدم یک یوفو بوده است."
لوکاس افزود: "کلمه یوفو لزوماً به این معنا نیست که آن‌ها فرازمینی‌ها هستند بلکه به این معنی است که آنها اشیای پرنده‌ای هستند که ما قادر به شناسایی آنها نیستیم. شاید آن‌ها نوعی هواپیمای جاسوسی روسیه باشند."

لوکاس گفت: مسافران با دیدن این صحنه وحشت کردند و سرو صدای زیادی شد اما من خوشحال بودم چنین صحنه ای می گیرم و بشقاب پرنده ها را از نزدیک دیده ام.
لوکاس که خود به حیات فرازمینی‌ها معتقد است گفت: "من یک مسیحی هستم و معتقدم که خداوند این جهان را برای کشف و اکتشاف ما آفریده است. اگرچه به باور من فرازمینی‌ها لزوماً گونه‌هایی شبیه به ما انسان‌ها نیستند، اما احتمالاً حیوانات مختلفی در سایر کرات زندگی می‌کنند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟