به گزارش رکنا، امیرحسین نظری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در خصوص آخرین وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان در استان خوزستان گفت: بخشی از کمک‌ها به سیل زدگان از طریق شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز انجام می‌شد که روز گذشته این شهرک دچار آب گرفتگی به ارتفاع یک تا یک متر و نیم شد.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی از طریق شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از طریق بالگرد انجام می‌شود، گفت: واحدهای این شهرک هنوز تولید دارند و روزانه ۱ میلیون نان از طریق شرکتهای تک نان و اکسین نان و ۲ هزار پرس غذا از طریق واحد صنعتی نگین چوب در این شهرک تهیه و بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهار کرد: روز گذشته ۳ هزار آب معدنی، ۵ تانکر آب تصفیه و کنسرو در نقاط سیل زده توزیع شده است. همچنین ۲ تن برنج به شادگان ارسال شده است و یک واحد صنعتی از کرج یک خاور لباس ارسال کرده است.

نظری تصریح کرد: هم‌اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با همکاری ارتش، شرکت نفت، سپاه و نیروی انتظامی برای خروج آب از این شهرک صنعتی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه میزان خسارت در استان خوزستان بسیار زیاد است، اظهار کرد: با مجوز دادستانی استان خوزستان و هماهنگی سازمان هلال احمر شماره حساب اتاق اصناف اهواز به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۴۶۳۲۶۱۴ برای ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در خصوص اقلام مورد نیاز سیل زدگان این استان گفت: کنسرو، نان خشک، خرما، شیر خشک، آب معدنی، چادر مسافرتی، چکمه، بادگیر و غیره از ملزومات سیل زدگان است که اگر چه سعی در تأمین این نیازها داریم، اما حجم وسیع خسارتها نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟