حجم ویدیو: 3.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش گروه ترجمه رکنا، رسانه های خارجی از جمله اسپوتنیک روسیه نسبت به پرواز عروس خانم در آسمان های تهران واکنش نشان دادند.

اسپوکنیک روسیه نوشت:کلیپی از گوشه ای از مراسم یک عروسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که در آن عروسی بر روی صندلی از فراز آسمان ها با بادکنک های سفید به پرواز درآمد و سپس به زمین می آید. گفته شده است که محل فرود این عروس پولدار تهرانی در حوالی میدان آرژانتین است.

این عروس هم اکنون در شبکه های اجتماعی با هشتک عروس پرنده (#عروس_پرنده) سوژه داغ شبکه های اجتماعی است.

بسیاری از کاربران نیز نسبت به این کلیپ انتقاد کردند. به گفته آنها اینکه هر انسانی چطور می خواهد پول خود را خرج کند شاید به خود او مربوط است اما نمایش همگانی آن و به رخ کشیدن فاصله طبقاتی در شرایط فعلی اصلا درست نیست. به گفته این دسته از کاربران می توانستند این کار را بصورت خصوصی در یک باغ انجام دهند نه بصورت عمومی در یک میدان همگانی که سوژه رسانه ها شود.

عده ای دیگران از کاربران عنوان کردند که برای آنان عجیب است که چرا داماد همسر خود را که ناموسش است بالا فرستاده تا به همه نمایش دهد، چرا که معمولا باید با هم این حرکت انجام شود.

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که با دیدن این کلیپ گریه کرده اند چرا که عده ای لاکچری بودن و نمایش خود را به حد اعلا رساندند و نگران اقشار ضعیف جامعه نیستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟