کشف قند و شکر احتکار شده و آجیل قاچاق در زنجان

جعفر کردلو امروز  اظهار کرد: نیروی انتظامی به منظور مقابله با سودجویان و احتکار کنندگان طرح‌های ویژه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای اجرای همین طرح‌ها با هماهنگی قضایی و به همراه ماموران اداره صنعت و معدن یک فقره احتکار قند و شکر در شهرک صنعتی شماره یک زنجان کشف شد، تصریح کرد: در بازرسی از این محل 282 تن قند و شکر احتکار شده کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای قند و شکر احتکاری کشف شده افزود: همچنین کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شد.

کردلو همچنین از کشف دو تن آجیل در زنجان خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق توسط ماموران آگاهی در اتوبان زنجان - قزوین کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه محموله کشف شده شامل یک هزار و 255 کیلوگرم مغز گردو، 647 کیلوگرم نخودچی و 460 کیلوگرم بادام خارجی بود، افزود: ارزش تقریبی محموله کشف شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

وی از تشکیل پرونده برای قاچاقچی این محموله خبر داد و گفت: پرونده برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کردلو با بیان اینکه طی روزهای گذشته یک محموله البسه قاچاق نیز توسط ماموران آگاهی استان کشف و ضبط شده بود، اضافه کرد: این محموله نیز یک‌ هزار و 279 ثوب انواع البسه خارجی و دو دستگاه غذا ساز خارجی بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه این محموله البسه در اتوبان زنجان- قزوین از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده البسه کشف شده تشکیل شده است، اضافه کرد: پرونده قاچاقی این پرونده نیز برای سیر مراحل قانونی و همچنین بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟