۲۸۲ تن قند و شکر احتکار شده کشف شد

سرهنگ جعفر کردلو افزود: در راستای مقابله با سود جویان و احتکار کنندگان و تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مأموران آگاهی زنجان از احتکار قابل توجهی قند و شکر مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و به همراه مأموران اداره صنعت و معدن به محل احتکار واقع درشهرک صنعتی شماره یک زنجان اعزام شدند.

کردلو خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از این محل موفق شدند ،۲۸۲ تن قند و شکر احتکار شده را کشف کنند.

وی با اعلام اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است تصریح کرد: کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

کردلو در ادامه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی زنجان موفق شدند یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را در اتوبان "زنجان - قزوین" شناسایی کنند.

وی ادامه داد: مأموران پس از توقیف این کامیون در بازرسی از آن یک‌هزار و ۲۵۵ کیلوگرم مغز گردو، ۶۴۷ کیلوگرم نخودچی و ۴۶۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: این متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟