نفربرهای ارتش از تهران راهی لرستان شدند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، امیر مراد خوش کنار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر مسیری که آب راکد وجود داشته باشد می‌توانیم از خودروهای دو زیست و نفربر استفاده کنیم.
وی افزود: تعدادی نفربر بی تی آر را از تهران درخواست کردیم و الآن سه دستگاه نفربر بی تی آر در مسیر بروجرد است و چندساعتی متوقف‌شده‌اند که امیدواریم راهداری کمک کند این نفربرها را به داخل خرم‌آباد برسانیم.
فرمانده لشکر 84 خرم‌آباد عنوان کرد: از طریق استان کرمانشاه دو دستگاه نفربر دیگر درحرکت است و وارد شر خرم‌آباد می‌شوند؛ از این وسایلی که در اختیار قرار می‌گیرد حتماً در قسمت‌های جنوبی خرم‌آباد استفاده خواهیم کرد.
وی بیان کرد: هماهنگی‌هایی شده تا پل‌های ثابت و متحرک در اختیار قرار بگیرد که می‌توانیم از این پل‌های متحرک برای برقراری ارتباط استفاده کنیم.
امیر خوش کنار تصریح کرد: در چند ساعات آینده فرمانده نیروی زمینی ارتش برای کمک بیشتر و استفاده حداکثری از نیروی زمینی جهت خدمات‌رسانی و امدادرسانی به هم استانی‌ها وارد استان خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بالگردی که الآن در اختیار ارتش است از آن استفاده‌ها خوبی شده و به‌وسیله این هلیکوپتر 23 روستایی که قطع ارتباط شده بودند امدادرسانی انجام دادیم و تعدادی از افراد مریض نیز به بیمارستان خرم‌آباد منتقل کردیم؛ قطعاً با ورود امیر حیدری به استان امکانات بیشتری در اختیار ما قرار خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟