وانت گوجه فرنگی بزرگراه آزادگان را بست +تصاویر از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور

سرهنگ رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب بیان کرد :

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب ، در ساعت ۱۰:۴۵ صبح امروز وانت پیکان که از مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از فهیم آباد نرسیده به پل فداییان در حال تردد بود که به علت ترکیدگی لاستیک چرخ عقب خودرو ، راننده توانایی لازم در کنترل وسیله نقلیه را نداشته که از مسیر منحرف و پس از واژگونی با گارد ریل کناری بزرگراه برخورد می نماید .

سرهنگ رازق ادامه داد : پس از واژگونی وانت پیکان ، بار گوجه آن به وسط بزرگراه خالی می گردد و باعث میشود خودروهای عبوری به منظور جلوگیری از برخورد با وسیله مذکور از سرعت خود کاسته و ترافیک مقطعی در این نقطه بوجود آید .

WhatsApp Image 2019-03-31 at 1.04.33 PM

رازقی افزود : با رصد لحظه به لحظه و قطعی که کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از تمام نقاط سطح شهر تهران انجام می دهند ، بلافاصله این موضوع به نزدیکترین خودروی گشتی اعلام و تیم راهور به موقعیت اعزام گردید .

وی گفت : پس از حضور به موقع پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه ، راننده از خودرو بیرون آورده شد که خوشبختانه دچار مصدومیت و جراحت خاصی نبود .

سرهنگ رازقی ادامه داد : با توجه به هشدارهای مکرر پلیس در خصوص خلوت بودن معابر بزرگراهی در ایام عید و احتمال افزایش سرعت ،به رانندگان مجدد توصیه می گردد که با رعایت قانون و رعایت سرعت مطمینه تردد نمایند ، چرا که اگر راننده وانت پیکان سرعت مطمئنه را رعایت می نمود، می توانست خودروی خود را کنترل کرده و شدت آسیب کمتری به آن وارد می گردید .

در این حادثه خوشبختانه به کس دیگری آسیب نرسیدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟