سقوط خونین یک زن از چاهک آسانسور در پونک+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، شاهدان حادثه با دیدن صحنه سقوط بانوی میانسال به داخل چاهک آسانسور، با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته ودرخواست کمک کردند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 94 در ساعت 12:23 دقیقه روز گذشته به سوی محل حادثه در منطقه پونک، خیابان سردار جنگل، خیابان پنج تن حرکت کردند.

اکبر اخلاقی رئیس ایستگاه94 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی به وسعت 90 متر مربع بود که آسانسور این ساختمان در دست تعمیر بود.

وی افزود: آتش نشانان به هنگام رسیدن به محل حادثه، با شنیدن اظهارات اهالی دریافتند که یک نفر بدون توجه به در دست تعمیر بودن آسانسور، از طبقه بالایی ساختمان وارد آسانسور شد که به داخل چاهک آسانسور به عمق سه متر سقوط کرد.

سقوط بانوی میانسال در چاهک آسانسور

وی تصریح کرد: یکی ازنیروهای عملیاتی با برداشتن تجهیزات لازم و با یاری دیگر همکاران خود بلافاصله به داخل چاهک رفته و مصدوم را با رعایت اصول ایمنی و در حضور عوامل اورژانس از عمق سه متری این چاهک بیرون آورد.

اخلاقی گفت: بانوی مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

رئیس ایستگاه آتش نشانی علت سقوط فرد را بی احتیاطی و نیز نصب نکردن علائم هشدار دهنده و قفل نکردن دربهای آسانسور اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟