جلوگیری از یک فاجعه توسط آتش نشانان تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، زمانی که مالک ساختمان متوجه ی تکان‌های غیر معمول در داربست‌های برپا شده ی نمای ساختمانش شد موضوع را در تماس با سامانه ی ۱۲۵ اطلاع رسانی کرد.

بر اساس این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۸ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۴۸ را به همراه گروه نجات ۱۱ برای بررسی حادثه عازم خیابان پیروزی، خیابان پرستار، جنب پارک پرستار کرد.

بهرام عبدالهی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه اظهار داشت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که داربست‌های نصب شده در قسمت نمای ساختمان هفت طبقه ی درحال ساخت، یه طور احتمالی به دلیل وزش باد شدید روز گذشته از حالت فیکس بودن خود خارج و در معرض سقوط قرار گرفته بود.

مهار داربست‌های ساختمانی در خیابان پرستار

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از نصب نوار خطر و علائم هشدار دهنده در خیابان، از تردد عابران پیاده و خودروهای سواری جلوگیری کردند و با به همراه بردن تجهیزات لازم وارد ساختمان شدند.

فرمانده ی آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از تقسیم شدن به سه گروه در طبقات ششم، چهارم و دوم با استفاده از طناب داربست ها را در قسمت ستون های داخل ساختمان محکم کردند.

وی افزود: پس از حضور عوامل شهرداری و تحویل محل به ایشان، آتش نشانان با هماهنگی ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟