این خانواده تهرانی دم عیدی بدبخت شدند + عکس ها

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته درپی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی برآتش سوزی یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 111 و 104 را به همراه گروه نجات7 به محل حادثه در تهرانسر، شهرک پاسداران اعزام نمود.

آتش سوزی گسترده در واحد مسکونی

به گفته عباس قاسمی فرمانده آتش نشانان اعزامی، به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک واحد مسکونی به مساحت 90 متر مربع در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی، دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور است وشعله های این آتش سوزی درحال سرایت به قسمت های دیگراین ساختمان بود.

آتش سوزی گسترده در واحد مسکونی

وی افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق وگاز محل حادثه، بلافاصله با جستجو درطبقات به یاری محبوسین احتمالی شتافتند و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و توانستند درکمترین زمان ممکن شعله های سرکش را مهار و خاموش نمایند.

آتش سوزی گسترده در واحد مسکونی

قاسمی بابیان اینکه خوشبختانه ساکنین این واحد مسکونی در زمان بروز حادثه در منزل حضور نداشتند و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید خاطرنشان کرد:درپایان آتش نشانان با ایمن سازی منزل مسکونی و ارائه تذکرات ایمنی به اهالی ساختمان وتحویل به عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند.

گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان منطقه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟