در این ماشین مچاله کسی کشته نشد! + عکس های وحشتناک در جاده خاوران

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه توسط شاهدان ساعت ۱۳:۰۸ ظهر دیروز به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک فوری شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 121 و گروه امداد و نجات 15 این سازمان به محل حادثه واقع در جاده ی خاوران، بعد از عباس آباد علاقمند رهسپار شدند.

سعید شاهمرادی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی بروز این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودرو سواری با سه سرنشین در مسیر غرب به شرق جاده خاوران درحال حرکت بود که ناگهان یک دستگاه کامیون کمپرسی شن کش به شدت با قسمت عقب این خودرو سواری تصادف کرد.

وی اضافه کرد: این برخورد باعث شد خودرو سواری پرشیا به رانندگی زنی 35 ساله از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با بلوک های سیمانی(نیوجرسی) وسط جاده بر روی سقف واژگون شود.

واژگونی خودروی سواری بخیر گذشت

سعید شاهمرادی در ادامه ابراز داشت: به دنبال این حادثه، راننده سواری و دو فرزندش شامل پسر 12 ساله و دختر 8 ساله در داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شدند که هر سه نفر قبل از رسیدن نیروهای امدادی، با کمک رهگذران در همان لحظات اولیه از داخل خودرو خارج شده بودند.

واژگونی خودروی سواری بخیر گذشت

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به ترافیک شدید در جاده، برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بلافاصله علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در اطراف صحنه تصادف قرار دادند و همزمان نیز با قطع برق و انسداد مسیر نشت بنزین خودرو به ایمن کردن محل حادثه مشغول شدند.

واژگونی خودروی سواری بخیر گذشت

وی با اشاره به این که پلیس راهور علت بروز این حادثه رانندگی را در دست بررسی قرار داده است، خاطرنشان کرد: به رغم شدت حادثه، خوشبختانه مادر و دو فرزندش از سرنشینان خودرو پرشیا آسیبی ندیدند ولی هر سه نفر برای معاینه ی اولیه تحویل تیم پزشکی اورژانس حاضر در محل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟