مرد روان شناس بیمارانش را زنده به گور می کرد+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا،یک روان شناس اوکراینی برای درمان کردن بیمارانی که به بیماری های روحی و روانی مبتلا هستند، از روش بسیار عجیب و شوکه کننده ای استفاده کرد.

روان شناس به نام آندری ژلورتو برای درمان کردن بیمارانی که مبتلا به مشکلات روحی روانی هستند، از روشی بسیار متفاوت استفاده کرد که کاملا شوکه کننده بود. وی برای درمان این بیماران، آنها را به مدت 2 ساعت در تابوت داخل قبر قرار می دهد و سپس روی آنرا از خاک پر می کند

روش عجیب وی یکی از روش های جنجالی بود که ابتدا یک فرد روستایی 12 قبر را داخل جنگل مشاهده می کند و به پلیس اطلاع می دهد. پلیس نیز شروع به تحقیق و تجسس منطقه می کند که در نهایت متوجه می شوند این قبرها متعلق به آقای روان شناس است که از آنها برای درمان بیمارانش استفاده می کند.

برای اجرای این عملیات درمانی ابتدا فرد بیمار لباس سفید بر تن می کند و سپس و داخل تابوت قرار می گیرد و سپس رویش با خاک پر می شود و بعد از گذشت 2 ساعت از داخل تابوت خارج می شود.

همچنین برای نفس کشیدن بیمار لوله ای در داخل تابوت قرار گرفته است که بیمار می تواند با استفاده از آن نفس بکشد.

آقای آندری ژلورتو این گونه گفت:اولین بار من خودم داخل قبر قرار گرفتم و پس از خارج شدن از قبر احساس کردم که به تازگی متولد شده ام و کاملا درمان شدم و این برایم بسیار عجیب بود.

تحقیقات پلیس نشان داد که وی هیچ جرمی را تاکنون مرتکب نشده است و افراد شرکت کننده، کاملا داوطلبانه اقدام کرده اند و در طی این روند هیچ آسیبی ندیده اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟