نشت گاز شهری حادثه آفرید

به گزارش گروه حوادث رکنا، شنیدن صدای انفجار، همسایگان را بر آن داشت تا در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کنند و از ترس و وحشت به خارج از منازل خود پناه ببرند.

نشت گاز شهری حادثه آفرید

در این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ۱۰:۵۰ صبح امروز زنگ ایستگاه ۴۸ و ۱۱۷ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات ۲ به سوی بزرگراه امام علی شمال بعد از محلاتی، خیابان کرمان شرقی اعزام شدند.

نشت گاز شهری حادثه آفرید

احمد ملک نژاد فرمانده ی عملیات حاضر در محل حادثه در این باره گفت: در یک واحد حدود ۶۰ متری از یک ساختمان چهار طبقه ی چهار واحدی که خالی از سکنه بود بنا به شواهد موجود، نشت گاز شهری و ایجاد جرقه باعث انفجار شده و ضمن تخریب درب و پنجره ی واحد، دو واحد دیگر از ساختمان را نیز دچار خسارت کرده بود.

نشت گاز شهری حادثه آفرید

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز ساختمان با به همراه بردن تجهیزات لازم و یک رشته لوله ی آبدهی، خود را به این طبقه رساندند و پس از اطمینان از خالی بودن واحد مسکونی به ایمن سازی و مهار شعله های آتش پرداختند.

ملک نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت وارده به محل، آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و اطمینان از سلامت ساکنین ساختمان و حاضر شدن مالک، محل را پس از ارائه تذکرات ایمنی، به وی تحویل دادند.

خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در بر نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟